marți, 26 mai 2009

Tan Sangturk face noi dezvaluiri in legatura cu despartirea de Berguzar

Se pare că vestea destrămării îndrăgitului cuplu Berguzar Korel - Tan Sangturk nu a rămas fără ecou.



De la anunţul oficial făcut de Tan, presa scrisă şi internuţii au comentează din ce în ce mai mult, marea majoritate exprimându-şi regretul, cei doi fiind extrem de iubiţi în Turcia.
Berguzar a refuzat cu consecvenţă să raspundă în vreun fel speculaţiilor presei. Totuşi, la insistenţele opiniei publice, Tan a revenit cu unele declaraţii, care însă nu au făcut decât sa-i reconfirme diplomaţia. În primul rând, a negat zvonurile privind o eventuala relaţie a sa cu actriţa Fatos Kasabal , colega sa de serial.
Despre relaţia sa cu Berguzar, Tan a făcut o declaraţie ce a înduioşat inimele admiratoarelor sale: “Noi am avut lumea noastră, aceea pe care am creat-o împreună zi de zi. (...) Am trecut împreună prin momente dificile, şi poate că din această cauza toată lumea a numit-o marea dragoste.”
În plus, Tan a mai mărturisit momentul extrem de dificil prin care a trecut încercând să-i dea mamei sale vestea despărţirii de Berguzar, partenera sa de viaţă pe care obişnuia s-o numească soţia sa: “(...) nu am putut să-i spun mamei la telefon. Ştiam că se va întrista foarte tare şi din această cauză nu am avut curajul să-i spun la telefon, aşa că am chemat-o la Istanbul. S-a întristat foarte tare. Când i-am spus că ne-am despărţit, m-a luat în braţe şi ne-am strâns tare tare... Mă bucur că va rămâne o perioadă alaturi de mine.”
Tan şi Berguzar au format un cuplu timp de 2 ani şi anunţaseră chiar şi pregătirile de nuntă. Anterior Tan a avut o relaţie de 4 ani cu frumoasa actriţă şi model Ceyda Duvenci. Aceasta din urmă şi Berguzar sunt şi astăzi bune prietene şi colege pe platourile serialului 1001 de nopţi, deşi au trecut prin momente dificile. Această prietenie a fost încă o dată confirmată presei, Berguzar fiind o prezenţă extrem de admirată la nunta Ceydei cu omul de afaceri Engin Akgun din luna august a acestui an

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu