marți, 26 mai 2009

Interviu cu Berguzar Korel


Cu o săptămână înainte ca „1001 de nopţi”, serialul care a făcut milioane de fani în Turcia, să fie difuzat şi in România, Berguzar Korel, actriţa care interpretează rolul principal în această producţie, a acordat primul ei interviu pentru telespectatorii KANAL D. Actriţa a povestit despre dificultaţile şi provocările date de „Şehrazat”, personajul ei, a destăinuit asemănările dintre viaţa ei şi cea a personajului interpretat şi succesul de care s-a bucurat în Turcia, după acest rol. Iată ce ne-a mărturisit frumoasa actriţă.

KANAL D: Care a fost prima ta impresie după ce ai citit scenariul serialului „1001 de nopţi”?

BERGUZAR KOREL: Înainte să citesc scenariul, îmi spusese Erol Avci câte ceva despre el. Apoi mi-a zis „E un proiect foarte important. Viaţa ta o să se schimbe. O să te oprească oamenii pe stradă să te întrebe despre el. O să se vorbească foarte mult de acest proiect. Toata lumea o să dezbată acest subiect iar tu vei fi în acest proiect”. I-am spus că sunt pregătită pentru toate.

KANAL D: Care a fost cea mai mare provocare pe care ai întâmpinat-o la acest personaj?

B.K.: Şehrazat este un rol dificil. Cu acest caracter nu avem decât câteva asemănări, în rest suntem firi diferite. Ei îi place să-şi strângă părul. Şi mie la fel. Tatăl meu a murit de cancer şi tatăl ei a murit tot din cauza cancerului. Acestea erau singurele asemănări dintre noi. Aşa că trebuia să mă pregătesc foarte bine pentru acest rol, să muncesc mult. Însă am avut şi temeri: Şehrazat era în primul rând mamă, iar fiul său era bolnav de leucemie. Eu nu am decât 24 de ani. Chiar dacă sunt mai copilăroasă nutresc sentimente puternice, însă dragostea mamei pentru copilul ei este cu totul şi cu totul altceva. M-am gândit mult dacă voi putea arata acest sentiment, daca îl voi putea transmite. Eu sunt o persoană foarte veselă, Şehrazat însă este mult mai serioasă. Eu sunt foarte tânără, am 24 de ani, Şehrazat însă este mult mai matură. Din această cauză mi-a fost un pic teamă. Totuşi, am avut parte de o perioadă de pregătire.

KANAL D: Cum te-ai pregătit?

B.K.: În primul rând, pentru a-mi da seama cam cum e să fi singură, m-am mutat singură din casa în care stăteam cu mama mea. Profesoară mi-a fost Ayla Algan. M-a pregătit cam 2-3 luni. Cum se poartă Şehrazat, cum îşi prezintă un arhitect proiectele, dacă poartă bijuterii şi dacă poartă ce fel de bijuterii, ce-i place să mănânce, cum se îmbracă, cum îşi prinde părul şi nenumarate detalii de genul acesta. Acesta este şi motivul pentru care Şehrazat a fost atât de plăcută, iubită de către telespectatori.

KANAL D: Să vorbim puţin şi de acea ofertă indecentă de 150.000 de dolari. Ce ai simţit cănd ai jucat această scenă din primul episod al serialului „1001 de nopţi”?

B.K: Am citit de zeci de ori acest capitol al scenariului. Am pierdut multe nopţi. Însă nu puteam rata această enormă sansă. Am avut mare încredere în producător, Erol Avci, şi în regizorul artistic Kudret Sabanci. În cele din urmă sentimentul de frică s-a trasformat în fericire. Pentru că ei nu au evidenţiat niciodată partea feminină a lui Şehrazat. Exista un detaliu foarte important: Şehrazat făcea acest lucru pentru fiul ei. Acolo nu era Berguzar, ci era Şehrazat. Şi totul a fost aşa cum trebuia sa fie.

KANAL D: Cand s-a filmat acea scenă ai întâmpinat greutaţi?

B.K: Dacă aţi şti cum am filmat acea secvenţă... Ştiţi secvenţa în care Onur îi cere lui Şehrazat să-şi petreacă o noapte cu el în schimbul sumei de 150.000 de dolari? După, ea coboara scările plângând. Acestea au fost scene dificile pentru mine. Chiar dacă scena se încheiase, eu n-am mai putut coborâ scările. Am mai plăns 20 de minute. A venit doamna Ayla Algan şi m-a ridicat, m-a dus într-o altă cameră ca să mă liniştească. Am fost foarte impresionată de acea stare a lui Şehrazat.

KANAL D: Atunci când o urmăreşti pe Şehrazat, iţi place de tine?

B.K: Urmăresc toate reluările serialului. Mă uit la mine, mă analizez şi mă şi autocritic.

KANAL D: Toată lumea care a văzut serialul „1001 de nopţi” te admiră. Ce defecte ţi-ai descoperit până acum?

B.K: Nu-mi place că stau cocoşată. Uneori îmi critic limbajul trupului. Cred că Şehrazat începe să semene cu Berguzar, din acest punct de vedere.

KANAL D: Nu mă pot pronunţa pentru Berguzar, dar fii sigură că bărbaţii sunt înnebuniţi dupa Şehrazat!

B.K: Încă nu realizez nimic. Viaţa mea se petrece între studio şi casă. Încă n-am apucat să ies să mă plimb. Şi nu prea mă gândesc să ies. Îmi place foarte mult să fiu naturală. Nu-mi place să mă machiez prea mult, să mă vopsesc. Şehrazat este la fel. Poate că naturaleţea le-a plăcut.

KANAL D: Cum ţi s-a schimbat viaţa după ce ai interpretat rolul Şehrazat din „1001 de nopţi”?

B.K: S-a schimbat un singur lucru şi acela ar fi că nu mai am timp liber. Ştiu din suflet că nu mi se vor schimba prietenii. E foarte frumos că oamenii vorbesc de mine, însă viaţa mea este acceaşi. Cel mai fericită sunt când oamenii îmi spun „Ne place foarte mult acest serial, ne place mult de tine”. Acest lucru mă încurajează, îmi spun că nu am de ce să mă tem şi că am reuşit ceea ce mi-am propus. Mi-ar fi plăcut să vadă şi tata toate astea, ar fi fost foarte mându de mine!

KANAL D: Ai vreun iubit?

B.K: Nu am iubit. Lucrez într-un ritm alert, datorită meseriei pe care o practic. Şi nu sunt nici genul care să susţină cariera mai presus de toate. La un moment dat vreau să mă căsătoresc şi să-mi întemeiez o familie. Am multe de facut, însă eu vreau să fiu o mamă tânără. După ce am interpretat rolul „Şehrazat”, îmi doresc şi mai mult acest lucru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu