vineri, 22 mai 2009

Berguzar Korel:"Nu ne-am despartit!"

Faptul că Berguzer Korel este singură în vacanţă în Ceşme, fără logodnicul său le-a dat ocazia cârcotaşilor să bârfească că aceştia s-ar fi despărţit.
Aflat la Kusadasi, Tan Sagturk însă, neagă zvonurile: "Nu ne-am despărţit doar că suntem în vacanţe diferite." După ce a finalizat filmările la prima serie 1001 de nopţi, Berguzer a ales să plece împreună cu familia ei în staţiunea turcească Ceşme. Pe de altă parte, Tan Sagturk se află în Kusadasi alături de părinţii săi.
"Nu ne-am despărţit. Avem o relaţie foarte frumoasă. Din cauza faptului că muncim foarte mult nu apucăm să petrecem prea mult timp cu familiile noastre, aşa că ne-am hotărât că în această vacanţă fiecare să petreacă o săptămâna alături de familia să. Aşa că ea a plecat spre Ceşme, iar eu la Kusadasi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu