vineri, 22 mai 2009

Interviu cu Mert Firat



Actorul a fost de accord să ne vorbească despre relaţii, dragoste, despre meseria de actor şi despre diferenţele dintre personaj şi viaţa reală.Trebuie să te lupţi pentru o relaţie, pentru dragostea ta, nu?
Da, bineînţeles…Este mare lucru să accepţi pe cineva în viaţa ta, mai ales în aceste vremuri când oamenii luptă mult cu ei înşişi şi, uneori, se ved nevoiţi să lupte chiar şi cu familiile lor. Să ai pe cineva alături, să poţi să-ţi împarţi bucuriile şi tristeţile…chiar este important şi acest lucru necesită un efort din partea ta.
Ce crezi că ţine o relaţie în picioare? Crezi că frica de a nu-l pierde pe cel iubit este unul din motive?
Da, într-adevar… frica de a nu-l pierde pe cel de lângă tine poate ajuta relaţia. Şi din această cauză cred că, pe undeva, căsătoria ucide dragostea. Pentru că într-o relaţie ţi-e teamă că într-o zi cel de lângă tine ar putea trânti uşa şi ar pleca, iar această teamă ţine relaţia.
Să vorbim şi despre dragoste…
Mă emoţionez tare când mă îndrăgostesc. Sunt din cei care nu mai văd şi nu mai aud nimic. Şi îmi place foarte mult să fac surprize.
Ai o relaţie de 3 ani. Aţi luat în considerare căsătoria?
Căsătoria este, de fapt, un drum până la Casa Căsătoriilor… (râde). Este o mare responsabilitate la care se adaugă şi responsabilităţile financiare. După ce te căsătoreşti apar întrebările de genul “Doamne, ce mă fac?” sau “O să pot să-i ofer viaţa pe care şi-o doreşte?” apoi copilul…trebuie să-i oferiţi cele mai bune condiţii.
Burak este un tip care fuge de responsabilităţi, un alintat. Tu semeni cu el?
Nu, din contră sunt un tip care îşi asumă responsabilităţile. Îmi place de Burak pentru că este un tip foarte relaxat. Nu are nicio responsabilitate. Îşi trăieşte viaţa…nu are problema banilor. Are maşini scumpe, case luxoase. Când vezi pesonaje ca el realizezi că sunt oameni care trăiesc ca el. Ce viaţă!
Cred că asta este şi una din părţile plăcute ale actoriei. Adică să trăieşti altfel decât în viaţa reală…
Într-adevăr…să fii alt om…este un lucru plăcut. Este un sentiment diferit să intri în pielea altui om, cu un alt stil de viaţă. De exemplu, modul în care abordează Burak femeile…eu n-aş putea.
Vorbeşte-ne despre diferenţele dintre Mert şi Burak.
Nu aş înşela o femeie aşa uşor, nu i-aş lăsa aşa uşor baltă pe cei din jurul meu, nu m-aş juca cu vieţile oamenilor cum i-a făcut Burak lui Melek. Eu trăiesc lucruri de moment. Îmi plac lucrurile de durată şi întodeauna privesc şi în viitor când iau o decizie.
Cum reacţionează oamenii când te văd. Ce îşi spun, ce îi supăra cel mai tare?
“Ai părăsit-o pe Melek…nu se poate”! Însă zilele trecute mi s-a întâmplat ceva interesant. Mă dusesem la bancă unde erau 3 fete care mi-au spus că le enervez şi apoi au început să râdă, iar eu le-am mulţumit. (râde)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu