marți, 26 mai 2009

Marturisiri de dupa nunta!



Starurile din 1001 de nopţi la ora confesiunilor ...

Pe 1 şi 2 decembrie, fanii serialului, vor vedea ceea ce aşteaptă de mult, nunta lui Onur cu Sehrazat. Iar pentru că un aşa eveniment nu putea trece ca orice alt episod, echipa de producţie a pregătit un adevărat eveniment. O premieră nu doar pentru Turcia, ci şi pentru întreaga lume, după cum au declarat ei, aceste 2 episoade difuzate în Turcia într-o singură ediţie maraton, au avut parte de un montaj şi o regie specială: scenele transmise în direct au fost montate pe loc cu scenele filmate anterior.

Kudret Sabanci: “Povestea nu se încheie aici”
Regizorul serialului, este cel care are meritul de a fi uşurat într-un fel întreaga muncă, de experienţa sa cu emisiile în direct beneficind întreaga echipă, de la tehnicieni la actori. El a reuşit să-i mobilizeze pe toţi pentru a da tot ce-i mai bun din ei... şi audienţele înregistrate în Turcia sunt dovada clară a faptului că tot acest efort a meritat.

Berguzer Korel: “aceasta situaţie nu m-a speriat”.
Cu decenţa care o caracterizează, Berguzer Korel declară că în urmă cu doi ani nu s-ar fi văzut capabilă să facă faţă unei astfel de provocări, dar, “când în sfârşit s-au hotărât să-l pună în aplicare, nu vă pot spune cât de emoţionată am fost. Eram foarte fericită că puteam să-mi joc rolul în direct. Echipa şi colegii mei actori sunt atât de profesionişti, încât această situaţie nu m-a speriat”.

Halit Ergenc: “Ideea mi-a plăcut la nebunie”.
Riscul unei astfel de transmisii în care au fost angenati 150 de tehnicieni, 3 regizori, întreaga distribuţie, 350 de invitaţi speciali veniţi să vadă nunta în direct, personalul firmei de catering, a fost unul asumat de întreaga echipă, inclusiv de interpretul lui Onur, Halit Ergenc care mărturisea că ideea l-a încântat din primul moment, şi că riscul asumat l-a determinat să înceapă pregătirile din timp pentru acest episod.
“O emisie în direct pentru TV este un lucru greu. Însă noi ne-am prezentat serialul în direct! Acest lucru a reprezentat un risc, dar ne-a făcut să ne străduim şi mai mult, astfel ca totul să fie în ordine. (...) Faptul că regizorul avea experienţă la emisiile în direct ne-a ajutat mult şi ne-a uşurat munca. De noi depindea să mergem la pregătiri, să repetăm şi să jucăm cu aceeaşi energie ca şi cum ne-am afla pe o scenă de teatru şi să le transmitem şi telespectatorilor noştrii acelaşi lucru. Mă simt onorat că am făcut parte din acest proiect”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu