marți, 26 mai 2009

Berguzar se gandeste cu incredere la viitor!




Serialul 1001 de nopţi i-a adus frumoasei actriţe Berguzar Korel celebritatea, dar pe de altă parte i-a confiscat aproape în totalitate timpul liber, motiv pentru care a fost nevoită să refuze toate ofertele primite în ultimii ani.

Astăzi, serialul se apropie cu paşi repezi de final, dar Berguzar nu ştie încă ce va urma, speră însă “să fie un produs cel puţin la fel de bun ca acesta”.

Berguzar îşi doreşte să interpreteze tot mai multe personaje pe placul publicului său, astfel încât să nu-l dezamăgească. “Sunt o femei împlinită pe plan profesional, însă sper că acesta nu este apogeul şi că publicul mă va vedea de acum încolo în producţii cel puţin la fel de bune ca serialul care m-a consacrat, 1001 de nopţi. Eu promit să-mi dau toată silinţa”.

Despre viaţă, şansă şi iubire

“Trăieşte clipa” este motto-ul după care se ghidează Berguzar în viaţă. “Cred că este foarte important să trăieşti momentul şi să profiţi de şansele oferite de viaţă”. Reuşita profesională a frumoasei actriţe pare să exemplifice extrem de bine acest crez. Dar se pare că Berguzar a ţinut cont de acest motto şi-n viaţa personală. De curând, actriţa s-a despărţit de Tan Sangturk, unul dintre cei mai frumoţi şi celebri balerini din Turcia. Suspectul principal arătat cu degetul de întrega presă turcă pare ar fi chiar Halit Ergenc, partnerul actriţei din serialul 1001 de nopţi. Zvonurile însă nu au fost însă confirmate oficial, ambii fiind extrem de discreţi în această privinţă. Într-una dintre puţinele mărturisiri privind viaţa sa personală, Berguzar a recunoscut că: “în urmă cu 3 luni am pus punct unei relaţii importante care părea că se va finaliza printr-o căsătorie, dar nu a fost să fie. Am suferit mult pentru că am investit sentimente puternice în această relaţie. Momentan există cineva, dar nu ştiu dacă o pot numi încă relaţie în adevăratul sens al cuvântului, totuşi nu aş vrea să divulg prea multe în legătură cu aceast subiect. Cei care mă iubesc vor afla detaliile acestea la momentul potrivit. Momentan prefer să rămână secret”.

Berguzar vs Şehrezat

Întrebată fiind care este mai celebră, Berguzar sau Şehrezat, actriţa a răspuns: ”Mi-a plăcea să cred că Berguzar este cea iubită şi plăcută. Şehrazat este doar un personaj cu care am ajuns la sufletul oamenilor şi prin intermediul căruia ei au reuşit să mă cunoască. Este clar că acest personaj va rămâne în mintea oamenilor, dar îmi place să cred că prin interpretarea pe care am dat-o acestui personaj el a prins viaţă şi fost apreciat de toată lumea. Până la urmă suntem una şi aceeaşi persoană”.

Ce nu se ştie despre Berguzar

Printre lucrurile care se cunosc mai puţin despre Berguzar e şi faptul că în traducerea din limba turcă, numele său înseamnă “amintire”; că şi-ar dori ca într-o zi să poată juca alături de actori renumiţi precum George Clooney sau Andy Garcia; că este convinsă de faptul că femeia şi bărbatul sunt egali atât în drepturi cât şi în obligaţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu