vineri, 22 mai 2009

Binbir gece

Un final de poveste al serialului 1001 de nopţi
marţi, 12 mai 2009

Impresionanta poveste 1001 de nopţi, care a câştigat inimile telespectatorilor din România şi nu numai, a ajuns la final.
Filmările impresionantei poveşti au început în 2006 şi s-au sfârşit în aprilie 2009 iar Kanal D va difuza pe 19 mai ultimul episod. Înainte de marele final, atât distribuţia, cât şi regizorul filmului, ne-au făcut câteva declaraţii:
Berguzar Korel (Sehrazat) “A fost o experienţă extraordinară care mi-a marcat cariera. În momentul în care am acceptat această ofertă nu m-am gândit că îmi va schimba viaţa în acest fel. Prin intermediul serialului m-a cunoscut atât publicul din România cât şi din multe alte ţări unde s-a difuzat sau încă se difuzează acest serial. Cât despre ultimul episod nu aş vrea să spun prea multe. Vă pot spune că telespectatorii nu vor fi dezamăgiţi că îşi vor petrece timpul în faţa televizorului alături de noi. Acest serial a început ca o poveste şi tot aşa se va termina. Merită văzut! Sper să ne revedem la următoarele proiecte. Vă îmbrăţişez cu drag”
Halit Ergenc (Onur) “Da…s-a terminat. A fost o experienţă plăcută, am colaborat cu o echipă profesionistă, iar rezultatul l-am văzut cu toţii. Finalul serialului pregăteşte multe surprize telespectatorilor fideli şi nu numai ai acestui serial. Din păcate nu putem divulga prea multe, de aceea vă invit să-l urmăriţi. Sunt sigur că nu veţi regreta. Nu am lucrat mai mult decât de obicei la ultimul episode, însă se plănuieşte de mult timp şi veţi vedea că întreaga echipă nu vă va dezamăgi. Salutări România!”
Ceyda Duvenci (Bennu)”S-a mai sfârşit o poveste pe care cu siguranţă nu o vom uita prea repede. Acest serial ne-a purtat într-o atmosferă de poveste şi ne-a arătat încă o dată cea mai frumoasă parte a vieţii împletită cu multă dragoste. Nu pierdeţi ultimul episod. Merită văzut. Vă pup” Tardu Flordun (Kerem) “Eu cred că fiecare dintre noi are ceva de învăţat din povestea care urmează să se sfârşească. Mulţi dintre noi cred că s-au şi regăsit în ea. Cu cât o poveste este mai reală cu atât şansele ca publicul să o îndrăgească mult sunt mai mari. Ceea ce s-a şi întâmplat. Iar finalul este pe măsură.”
Kudret Sabanci (regizor)”La final ne vom întoarce la poveste şi vom avea un final de poveste. De fapt la final vă vom spune care era legătura cu basmul 1001 de nopţi. Şi apoi telespectatorii vor avea ocazia să vadă toată distribuţia la un loc. O să fie un episod de neuitat.”

Un comentariu:

  1. Pur si simplu m-am indragostit de filmul asta!! :X:X pacat k s-a terminat :(:( cel mai palpitant serial, m-a tinut cu sufletul la gura si finalul a fost pe masura! love it :X

    RăspundețiȘtergere