marți, 26 mai 2009

"Sa ma indragostesc de Berguzar dupa 10 ani?"-Halit Ergenc



Adevăratul motiv al despărţirii

După ce Berguzar Korel (Şehrazat) şi logodnicul ei, Tan Sagturk s-au despărţit, gurile rele au şuşotit că motivul ar fi colegul şi partenerul ei din film Halit Ergenc (Onur).

Din spusele cărcotaşilor despărţirea s-ar fi produs imediat ce logodnicul ei ar fi descoperit un mesaj pe telefon de la Halit (Onur). Primul care a dat declaraţii referitor la despărţirea celor doi a fost Tan. Un adevărat gentleman, acesta a declarat: “ Berguzar este o persoană foarte mândră. Nu acesta este motivul despărţirii noastre. Ca multe alte ştiri care au apărut de-a lungul timpului şi asta este o minciună. Încă vorbesc în fiecare zi cu Berguzer la telefon, iar, din când în când ne mai şi întâlnim.”

Berguzer şi Halit, deranjaţi de speculaţiile tabloidelor

Halit le-a dat un răspuns destul de dur până şi colegilor de platou care au îndrăznit să-l întrebe detalii legate de acest zvon.

“ O ştiu pe Berguzar din copilărie. Când jucam alături de mama ei, ea venea şi se juca în platou. Nu s-a întâmplat nimic în 10 ani, credeti că e posibil să se întâmple chiar acum? O mai mare aberaţie nu poate exista! Eu sunt însurat şi îmi iubesc foarte mult soţia. Eu şi soţia mea am ajuns să râdem când citim astfel de ştiri. Nu ne mai afecteaza demult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu