marți, 26 mai 2009

Berguzar si Tan s-au despartit!



Tan recunoaşte public despărţirea de Berguzar Korel
Într-o recentă declaraţie făcută presei, Tan Sagturk, unul dintre cei mai îndrăgiţi dansatori şi balerini din Turcia de recunoscut oficial despărţirea de Berguzar Korel, actriţa care interpretează rolul feminin principal din serialul 1001 de nopţi.

Declaraţia lui Tan a luat prin surprindere opinia publică care aştepta cu nerăbdare detalii despre nunta celor doi. În urmă cu doar câteva luni, Tan Sagturk si Berguzer Korel făceau planuri de casatorie şi începuseră până şi pregătirile de nuntă.
Tan a declarat că “în urmă cu două zile s-a întâmplat ceva …şi ne-am despărţit. Motivul însă nu-l voi divulga niciodată.” Imediat după această declaraţie, presa a speculat că motivul despărţirii este frumoasa actriţă Fatos Kasabal, partenera lui Tan din serialul la care lucreză în prezent. Tan însă a negat categoric aceste zvonuri. “Este adevărat că ne-am despărţit, însă nu eu sunt vinovat de acest lucru. Chiar nu am înţeles de ce zilele trecute s-a scris un articol în care se preciza că m-am distrat până dimineaţa cu Fatos. Ea nu are absolut nici o legătură! Cu Fatos am fost doar să mâncăm împreună cu colegii nostri de platou, atât şi nimic mai mult. Berguzar şi eu nu ne-am despărţit din aceasta cauza”.
Tan a mai adăugat că Berguzar obişnuia să-i spună că “(...) eşti un om minunat. Îmi doresc fericire atât ei cât şi mie. Ne-am desparţit frumos, fără ceartă sau scandal”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu