marți, 26 mai 2009

Interviu-Berguzar



1. Eşti o Şehrazat a timpurilor moderne şi, în acelaşi timp, o prinţesă a serialelor turceşti. Te sperie, în vreun fel, faptul că eşti cea mai bine cotată actriţă din Turcia sau notorietatea câştigată într-un timp atât de scurt?

Nu, nu mă sperie şi nici nu cred că este vorba de o perioadă scurtă. Ce-i drept am doar 26 de ani, dar acesta nu este primul meu rol, însă este cel care m-a consacrat. La început nu realizam ceea ce mi se întâmplă de când am început să joc în acest serial şi popularitatea câştigată, însă acum pot spune că joc într-un produs de mare succes şi mă bucur că fac parte din acestă echipă de profesionişti. Şi apoi să nu uităm faptul că provin dintr-o familie de artişti. Atât tatăl, cât şi mama mea sunt actori de renume în Turcia, iar experienţa şi sprijnul lor m-au ajutat de-a lungul timpului.


2. ”1001 nopţi” este o lecţie de viaţă. În ce fel te-a maturizat acest serial? În primul rând, tu nu eşti mamă şi eşti o persoană tânără, veselă. Şehrazat este o mamă singură şi, în plus, zâmbeşte foarte puţin.Ţi-a fost greu să intri în rol?

Într-adevăr eu sunt o persoană foarte veselă, plină de viaţă. Din acest punct de vedere, nu mă asemăn cu Şehrazat. Cu ea viaţa a fost mult mai dură. A trebuit să treacă prin nişte momente dificile până să-şi câştige fericirea. În comparaţie cu ea mie, cel puţin până acum, viaţa mi-a oferit numai lucruri frumoase. O familie minunată, o carieră la care nu am sperat şi mulţi prieteni apropiaţi.

Dacă ar trebui să vorbim strict de rol, pot spune că, la început, nu mi-a fost deloc uşor să interpretez acest personaj. M-am pregătit uneori şi câteva zile pentru anumite scene. Însă într-un final totul a fost bine. Vă pot da un exemplu care pe mine m-a marcat. Dacă vă mai amintiţi scena în care Onur îi oferea banii lui Şehrazat... ea pleca plângând şi trebuia să coboare scările. Ţin minte că, imediat după terminarea filmărilor, am rămas, pur şi simplu, încremenită pe scări şi nu mă puteam mişca, atât de mult reuşisem să intru în pielea personajului. Nu m-am putut ridica până nu m-au ajutat colegii mei.

3. Trăieşti într-o societate în care compromisurile nu sunt tocmai tolerate? Berguzar Korel ar face orice sacrificiu pentru copilul ei?

Sunt compromisuri care sunt acceptate şi altele nu. Dar dacă vorbim de copii, da, categoric şi eu aş face orice sacrificiu pentru copilul meu. Chiar dacă nu sunt mamă şi nu am trăit încă acest sentiment, aşa simt. Îmi doresc ca într-o zi să devin mamă şi să am cel puţin 3 copii.

4. În “1001 nopţi” tu şi Bennu sunteţi cele mai bune prietene. Care este relaţia voastră în afara scenei?


Pe Ceyda am cunoscut-o pe platourile de filmare. Este o femeie minunată şi o prietenă deosebită. Este mereu alături de mine şi acelaşi lucru încerc să-l fac şi eu pentru ea. Când mai am dificultăţi în interpretarea personajului mă sfătuiesc cu ea. Încercăm să ne vedem şi în afara platourilor de filmare, ori de câte ori avem ocazia. Sper ca această prietenie să continue şi după terminarea filmărilor serialului 1001 de nopţi şi să mai avem ocazia să colaboram şi în alte proiecte.

5. Ai fost vreodată în România sau îţi doreşti să ajungi în această ţară unde eşti atât de iubită?Ai un mesaj pentru oamenii din România care aşteaptă, cu sufletul la gură, fiecare apariţie a ta?

Nu am fost niciodată în România, însă îmi doresc enorm. Vreau să-i cunosc pe români, să le cunosc ţara şi obiceiurile. Le mulţumesc din suflet că ne sunt alături şi că ne urmăresc. Sper ca în curând să ajung în România. Ştiu că acest serial le pregăteşte multe surprize şi că nu vor fi dezamăgiţi nici de acum încolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu